lørdag den 26. september 2009

00:40

Image and video hosting by TinyPic
Foto: Thea
Hjemme fra Marie. God aften med lækker mad, og Maja og jeg fik virkelig lavet vores mad med
kærlighed. Det kan godt være det tog hundrede år for os, og andre ville kunne lave det på 5 min.
Men det blev godt! Massere af slik, sodavand, chips, popcorn og chokolade, og så en film om homosexuelle
hvor det ender med at halvdelen falder i søvn og jeg begynder at tude over slutningen som sædvanligt.
Det er sgu ved at være lidt pinligt at jeg aldrig kan se en film uden at tude hver gang der sker noget godt,
sørgeligt eller noget hvor folk smiler for meget. Har egentlig aldrig syntes det var så slemt før jeg en dag
tager mig selv i at græde fordi Homer og Marge bliver gift i et simpsons afsnit. Skal seriøst tage mig sammen.
Men tak for en hyggelig aften piger, glæder mig til næste gang. Sov godt. Puss puss.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar