fredag den 25. september 2009

fredag kl. 14:48

Image and video hosting by TinyPic
Foto: Thea
Kom til musikcafé alligevel igår. Sjovt nok. Var til opvarmning hos Anna med 20 andre, rigtig hyggeligt.
Folk var i godt humør, der blev hørt paradise super nice og gamle disco sange haha. Der blev shottet
tequila på tv'et og Anna har helt sikkert rigtig meget pant i dag. Kan ikke rigtig huske så meget fra cykel-
turen udover at jeg kørte forrest og fik alle til at køre den forkerte vej. Selve musikcaféen var fin nok.
Snakkede med en eller anden lærling der ikke havde gået i skole i mange år og som tit var på stoffer.
Rimelig fucked. Tog i byen bagefter med Hannah og Banke, men blev hurtigt væk fra dem. Fik pizza
og kørte min første taxa tur alene. Har det knapt så godt i dag og har sovet det meste af dagen.
Glæder mig til at komme hjem til Marie i aften og lave mad med pigerne og slappe af og se nogle gode film,
Tager mig en lur nu og laver mig noget mad bagefter. Hej hej

2 kommentarer:

  1. det er sjovt når du også skriver lidt 'dagbog', der komplimenterer billederne. det kan jeg godt lide :)
    Disco Lau, Musikcafe udvalget

    SvarSlet
  2. tak tak altid godt med lidt ris og ros :)

    SvarSlet