lørdag den 3. oktober 2009

17:38

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Fotos: Thea, Marie
Er langt om længe færdig med den Kroniske uskyld på lydbog, 7 timer og 7 minutter.
Kunne ellers have været færdig før, men jeg valgte at tage ind og se world press photos
i dag. Det er jeg nu også glad for at jeg gjorde. I morgen står den på dansk værkanalyse,
og hvis jeg kan nå det begynder jeg på de andre afleveringer. Og så selvfølgelig alt det
løse... I det mindste er det en trøst at vi skal ud og spise i morgen, og at alle 3g'erne er
væk denne uge, så vi kan sidde ved de runde borde og styre musikken. Og så selvfølgelig
at jeg tager på cruise til Tyrkiet og Grækenland i efterårsferien. Hæhæhæ.
Får gæster om lidt, så skal lige nå at spille lidt playstation inden. Hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar