mandag den 5. oktober 2009

LAV DINE LEKTIER THEA! SERIØST!
Jeg hedder: Thea
Kælenavn: Vil helst være fri men: Thea T., Tesse, Tesen, Følle (KUN MICHELLE)
Sang, som du sørger til når du er ked: Afhængigt af hvad jeg er ked af.
Afhængig af: Noller, min ipod, sovs, ferier, London, mine venner og hvid chokolade.
Hvad tror folk om dig? Afhænger nok af hvordan jeg har opført mig overfor dem.
Griner du nogle gange når du er alene? Ja hvis der er noget der er sjovt.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? "Er fundet''
Hvor bor du? I Virum.
Trives du der? ja helt bestemt. Holder dog mere af det om sommeren.
Ejer du et par converse? Ikke endnu, kun et par fra da jeg var 2 år gammel.
Sprut, cider, vin eller øl? Øl og Cider
Bliver du nogensinde for fuld? Ja men sjældent så det er slemt.
Hvilket mobilabbonement har du? Telia
Er du allergisk overfor noget? Nogle creme.
Har du haft sex i dag? nej
Hvordan tager du telefonen? "heY" eller "Det' Thea"
Hvem ringede du til sidst? Eva, men lagde på efter første dut.
Antal timers søvn i nat: 6½
Sov du alene? Nej, sov med Noller
Plejer du at komme til tiden? Nej.
Hvornår blev du sidst fotograferet? I torsdags.
Hvordan har du det lige nu? Godt, men keder mig.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort og hvid.
Hvad synes du om dine fødder? Jeg bryder mig generelt ikke om fødder. Men når nu det er mine egne
Hvad savner du? Val Thorens, Michelle og nok også Roskilde festival 09 en smule.
Havde du en god aften i går? Den var i orden. Var ude og spise.
Favoritdrik om morgenen: Kaffe, multi frugt juice eller o'boy
Barberer du ben? Ja.¨
Hvornår plejer du at gå i seng? mellem 22.30 og 24 i hverdage og mellem 01 og 05.30 i weekender.
Er du genert? Ja en del faktisk. Men det ses sjældent.
Dyrker du sport? Til idræt og i Fitness.
Tror du på kærlighed ved første blik? nej
Har du nogensinde kastet op offentligt? Ja.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Prøve at slå mig selv i skridtet og mærke hvordan det føles.
Er du tilfreds med dit liv? Ja.
Er du forkælet? Ja, det må jeg nok indrømme.
Hvad skal du i morgen? I Skole, i Fitness og lave lektier og sove sammen med Michelle.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Bruger kun penge på weekenderne.
Hvad længes du efter? Val Thorens!
Hvilke hårprodukter bruger du? Det min mor køber til mig. Shampoo og noget balsam.
En speciel dato: 10 okt. For der kommer jeg langt om længe ud og rejse igen.
Hvor gammel er du? 17
Er du vild med nogen lige nu? Næ
Du samler på: Jeg har aldrig været en samler.
Grønne eller røde æbler: Spiller ingen rolle, så længe de er sure.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? Michelle
Kan du lide golf? Det har jeg ingen holdning til, men gider ikke se det på tv.
Hvornår stod du op i dag? Klokken 06:40
Har du sovet i din egen seng i nat? ja.
Har du strømper på nu? Ja, hader at have bare fødder.
det okay at græde? Ja, så længe man ikke misbruger det til fx opmærksomhed eller melidenhed.
Hvornår græd du sidst? I dag da vi så desperate housewives i engelsk. Det VAR en sørgelig scene.
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Købe mig en durum rulle, invitere pigerne på sushi og en tur i byen og så ville jeg tage et smut forbi NY.
Bruger du briller eller kontaktlinser? nej. men gad godt have læsebriller! :D
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Næ.
Hvornår står du op i weekenden? når jeg vågner.
Er du piercet nogen steder? Nej. Kun i øret, men det gælder vist ikke har jeg ladet mig fortælle.
Vil du giftes? Helst ikke
Vil du have børn? ikke rigtig. men får sikkert en kæmpe flok.
Solbader du ofte? nej. jeg har ikke tålmodighed til det.
Er du god til at lave mad? Hvis jeg har en opskrift går det ok.
Har du flyskræk? Nej
Hvor smidig er du? Ok smidig. Ikke slangemenneske.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand
Hvad er din favorit-is? cookiedough eller vanilje.
Tror du på liv efter døden? Nej, men det er en rar tanke.
Kan du lide sushi? Ja helt klart
Hvad spiser du helst når du ser film? Chokolade primært.
Bor dine forældre sammen? ja
Hvad farve er dine øjne? grønne.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? nej, men har grædt inden så stoppet og så sovet :D
Bider du negle? Ja en gang imellem. men faktisk rigtig pænt. ligner de er klippet.
Hvor ofte motionerer du? 1-2 gange om ugen.
Hvad ser du frem til i år? Årsballet
Hvad ser du ikke frem til i år? at sidde en uge før nytår og ikke vide hvad man gør. som sædvanligt.
Hvor var du sidst henne på ferie? Lissabon
Hvad er den bedste ferie du har været på? Da jeg var i Oman, og så bliver jeg aldrig træt af London.
Hvad er dit drømme rejsemål?NY
Hvordan ser dit værelse/lejlighed ud? Stort set altid cleanet. Hvidt og gråt.
Er der noget du sparer op til? Val Thorens og studietur til Firenze.
Hvordan plejer du at sætte dit hår?løst eller i en knold.
Er der nogle tv-serier du følger med i? Hvilke?Jeg ser ikke rigtig TV.
Bukser eller leggins?Hip som hap
Har du nogensinde ejet et par kawasaki sko? ja, det er mine idrætssko.
Skal du på nogle festivaler denne sommer? roskilde!
Mørk, lys eller hvid Chokolade ? Hvid eller lys
Er der noget du hader, men som alle elsker? Automat Cola og togskinner.
Hvad er der i din make-up pung? Mascare, pudder, foundation, rouge, eyeliner, eyeliner blyantspisser, hårnåle, tandpasta, tamponer, øjenskygge, og i skole tiden ligger min mobil og ipod der.
Vand med eller uden brus? gerne med!
Bruger du Facebook? Ja
Hvilke hjemmesider er du mest inde på? Vgportalen, facebook og youtube og mtv's når jeg ser the hills og the city.
Har du nogle dyr? ja to katte.
Hvad er din yndlings ting i dit klædeskab? Min årsbals kjole fra sidste år, og mine t-shirts som jeg næsten aldrig bruger.
Har du gået til noget? Har stort set gået til alt man kan gå til. har aldrig holdt en sæson.
Sidst du havde det virkelig sjovt var: I torsdags.
Er du mest til storbyen eller til landet? storby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar