tirsdag den 20. oktober 2009

Turkey + Greece #1

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Fotos: Thea, philip & Anna.
Lidt random fra turen. Det har virkelig været en skøn tur. Vi boede først to dage på et hotel i Istanbul.
Derefter boede vi 7 dage på båden. Med gratis mad, alt hvad man kunne spise,
og gratis drikkevarer, her også indkluderet drinks! Fik det nu ikke udnyttet så meget som jeg kunne,
da jeg brugte en del tid på vores lille værelse. Jeg var lidt skuffet over at vi kun var en dag i Athen,
da jeg virkelig godt kunne lide byen. Desværre var det også søndag, så vi fik ikke rigtig shoppet.
Kunne godt tænke mig at besøge både Athen og Kreta igen. Derimod har jeg fået nok af tyrkere,
og tror jeg venter en del år før jeg rejser til tyrkiet igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar