søndag den 1. november 2009

Oktoberfest, og dagen efter:
Okay okay okay, Sally, Michelle og Amalie W kom hjem til mig.
Vi spiste nogle pizzaer og jeg prøvede desperat at finde et eller andet at tage på.
Endte med et dårligt forsøg på en død kanin der mest af alt lignede et MEGET
mislykket forsøg på noget playbunny... Ved sekstiden besluttede vi os for at
det var tid til at tage hjem til Lærke. Efter en meget lang, kold og hård cykeltur,
når vi endelig frem kampsvedende. Jeg var i virkelig højt humør og det var
virkelig godt at få samlet hele lejeren + Hannah igen. Amalie W blev meget fuld...
Da vi ankom til VG var jeg stadig i højt humør. Det varede dog ikke mere end en
halv time og så var jeg sur. Har næsten ikke taget nogle billeder, har ikke danset
og har egentlig bare rendt rundt og været irriteret på alt og alle. Skubbede en
del til Vuk, snakkede grimt og var generelt pisse irriterende. Tror jeg tager mig
sammen til næste gang!! I dag vågnede jeg op og havde mega ondt af mig selv
og gad absolut ingenting. Tog dog hjem til Michelle for at få lidt selskab.
Fik lækker morgenmad og vandt en pop quiz Torben havde. Derefter så mig og
Michelle made hele dagen, kun afbrudt af da vi skulle lave pasta pesto.
Til aften mødtes madklubben der laver mad hos Maja, til sushi. Perfekt lørdag aften, med helt perfekte piger!
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar