tirsdag den 24. november 2009

Tirsdag d. et eller andet november

Er virkelig træt af:

  1. At hele kantinen lugter af mandariner.
  2. Folk der siger slef.
  3. At alle der krammer en også lugter af mandariner.
  4. Ham der Jonas!

Savner:

  1. Dengang Michelle var den eneste der havde en lighter.
  2. Paradise super nice?
  3. Ham den spontane.
  4. Dengang de viste "børne 1'eren"
  5. Moa

Fatter ikke:

  1. De mennesker der sætter to punktummer, i stedet for et.
  2. Hvorfor solen altid skinner når jeg ikke går i skole.
  3. De der mcgueen sko

I julegave vil jeg gerne have:

  1. Et fisheye.
  2. Nogle højtalere til min pladespiller.
  3. En helt hvid morgenkåbe,

Men får sikkert:

  1. Et eller andet fra glitter.

Yndlings ord:

  1. Åndet
  2. Leopard
  3. Fandango

Er det rigtigt at:

  1. Lady Gaga er en mand?

Vil helst være fri for at:

  1. Fuck med Nik&Jay nu
  2. Høre "she wolf" mere
  3. tage i byen på torsdag

Yndlings citater:

  1. "Jeg vidste godt det var en hindbærsnitte."
  2. "Jaja store mand, hids dig nu ned."

Burde nok:

  1. Få skrevet den dansk stil
  2. Lave noget kaffe
  3. Tage tøj ud af vaskemaskinen.

Bruger:

  1. Aldrig min tid fornuftigt.
  2. Størrelse 39 i sko.
  3. For meget tid på at vade i cirkler rundt på mit værelse.

Hvorfor:

  1. Fik Marie og jeg aldrig sat diamanter på tænderne i Val T?
  2. Synes jeg altid One T+Cool T er mega god når jeg er fuld?
  3. Når Micelle altid alt det hun skal?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar