tirsdag den 22. december 2009

18:09

Anna og jeg gik som sagt død i går. Men jeg stod op ved halv tre tiden, og var i seng klokken fem.
Fik sovet 2 timer og tog så i skole, til juleafslutning, hvor vi skulle optræde for skolen. Skide fedt.
Det sejlede og jeg kunne ikke rigtig sangen. Desuden kan jeg heller ikke synge. Tog en flok på pizzaria
og åd junk, og fik grineflip. Minder mig og morgner i Val T sidste år. Tog Michelle med hjem og tog en
meget meget meget lang middagslur. Vågnede ved omkring halv fem tiden og mødtes med Banke hurtigt.
Nu ligger vi og koger, og venter på aftensmad.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ps. Michelles nytårsfortsæt er at drikke mindre. Hvilket hun altid siger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar