onsdag den 30. december 2009

2009 fortalt med billeder

December: Sprang ind i det nye år med 10-12 dejlige mennesker og tog derefter videre til fest og bed en dreng i kinden.
Image and video hosting by TinyPic
Januar: Skolen startede igen, og jeg havde bestemt mig for at blive i 1F med Gisli og de andre.
Image and video hosting by TinyPic
Måneden blev brugt i et forsøg på at holde os varme ved hjælp af alkohol, fester og koncerter.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Det var stadig pisse koldt så musikcaféen holdt fest med BBQ tema, så folk kunne lufte sommerkjolen på trods af den danske vinter.
Image and video hosting by TinyPic
Februar: Folk begyndte at fylde 18, så Sophine og jeg skabte os som tosser på en metro station, fordi det var skide fedt.
Image and video hosting by TinyPic
Så gik turen til Val T, og selvom vores bus punkterede og buschaufføren var skide sur fordi folk var for fulde og larmede nåede vi frem efter 24-26 timer.
Image and video hosting by TinyPic
Med 4 timers søvn hver nat og utallige kopper kaffe levede vi en uge 5 piger på ingen plads, stod på ski, drak mere kaffe og gik på malaysia hver aften.
Image and video hosting by TinyPic
Marts: I marts finder jeg ud af at jeg ikke gider at gå i F alligevel, og at jeg umuligt kunne have matematik på A hvis jeg havde Søren. Så jeg snakker lidt med Poul og skifter derefter klasse til 1k.
Image and video hosting by TinyPic
Jeg finder også ud af at Val T turen ikke var nok skiferie for mig, så jeg tager en uge til Norge med min fætter og kusine.
Image and video hosting by TinyPic
Og så åbner bakken igen, og jeg begynder at tjene penge igen.
Image and video hosting by TinyPic
April: Der er O-show på skolen, så vi får lov til at klæde os ud som rockstjerner og danse uden sluttidspunkt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Maj: Jeg tager med 1k på introtur til Malmø
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Og jeg fejrer arbejdernes kampdag i fælledparken.

Image and video hosting by TinyPic

Juni: Jeg klarer mig fint til eksamenerne og starter ferien med at tage på roskilde festivalen.

Image and video hosting by TinyPic

Juli: Juli fortsætter med druk, tømmermænd, bræk, koncerter, mad, søvnmangel, beskidte hænder og igen massere af kaffe.

Efter roskilde festivalen tager jeg til Lissabon og i sommerhus med min familie Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

August: Vi starter i skole igen.

Image and video hosting by TinyPic

Og denne gang med en amerikansk pige på skolen.

Image and video hosting by TinyPic

September: Sally får en grineren fødselsdagsgave

Image and video hosting by TinyPic

Og vi går stadig til musikcafé

Image and video hosting by TinyPic

Og går til superheltefest.

Image and video hosting by TinyPic

Oktober: Jeg tager på cruise til Tyrkiet og Grækenland

Image and video hosting by TinyPic

Og min mor lærer langt om længe at tanke benzin

Image and video hosting by TinyPic

November: Musicalen blev opført

Image and video hosting by TinyPic

Og hver aften derefter, drak vi fadøl på Virum café.

Image and video hosting by TinyPic

Og hver morgen og dag brugte vi med tømmermænd i skolen

Image and video hosting by TinyPic

December: årsballet var virkelig sjovt

Image and video hosting by TinyPic

Og Sally ryger stadig sin faste morgensmøg trods frost

Image and video hosting by TinyPic

Godt nytår!

1 kommentar:

  1. 2009 var alligevel et ret dejligt år... tak for nostalgitrippet Thea! :)

    SvarSlet