onsdag den 16. december 2009

Årsbal, ret forsinket

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea, og det første billede af Annas storesøster.
Lidt flere billeder fra årsballet. Desværre er det meget svært at se hvordan min kjole og mine sko
ser ud. Men nu var begge ting også meget simpelt. Kjolen er fra Bruuns Bazaar, men blev lagt op
3-4 cm hos skrædderen. Skoene var på tilbud hos Aldo for 700 kr. Falske øjenvipper fra MAC og
øreringen var lånt af Sally og er fra H&M. Selvom min kjole mindede meget om den fra sidste år
må jeg indrømme at jeg var godt tilfreds. Samlet pris for hele sæt har nok ligget på omkrin 2000-2100 kr.
hvilket jeg synes er en udemærket pris, da både sko, kjole og øjenvipper kan bruges efterfølgende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar