torsdag den 3. december 2009

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
God og dårlig nyhed. Det dårlige er at min computer stadig er fucked og skal startes fuldstændig forfra,
hvilket betyder at jeg blandt andet mister mine sims spil... Pis. Men har derimod fået reddet alle mine
billeder, alt min musik og mit skolearbejde! Bruger Steens computer i mellemtiden. 
I morgen er der årsbal, og jeg har egentlig ikke glædet mig specielt meget, før Nathalie og jeg i dag
stod udenfor magasin og havde købt øjenvipper haha. Så var det sidste købt og det gik op for os at 
årsbal er i morgen. Har købt pynt til klassen i dag, og skal pynte op i morgen. Bliver nok udemærket.
Billederne er fra sidste års årsbal. Ps. Laurtiz, du spurgte mig engang hvor mange billeder jeg havde, svar:
28.879.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar