lørdag den 16. januar 2010

Havde en dejlig aften i går. Vi startede med pigemiddag hos Maya med chips, cola, mojitos, kylling, øl og hansen is. Ved tolv tiden tog vi hjem til Julian hvor drengene havde holdt drinks aften eller noget i den stil. Der var i hvert fald virkelig meget sprut og jeg fik en alt for stærk gin og tonic. Christian kom forbi og jeg tror vi gik rimelig tideligt. Men for at være ærlig er det meste slettet fra min hukommelse. Har lavet absolut ingenting i dag og Kan ikke huske hvornår jeg sidst har lavet så lidt en lørdag. Selvom jeg vågnede tideligt og kunne have brugt dagen fornuftigt, har mine tømmermænd forhindret dette. Har ligget i min seng hele dagen, snakket,sovet, hygget, spist og slugt hovedpinepiller. Har været oppe af sengen to gange, en gang for at lave morgenmad klokken to og så igen for at lave frokost klokken halv fem. Nu er klokken blevet kvart over syv og min søster er sulten, så jeg burde nok komme op igen. Burde virkelig også få lavet den matematik aflevering.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar