tirsdag den 19. januar 2010

Mandag var jeg i skole fra 8-14, hvor jeg derefter gik hjem, hældte kaffe ned og begyndte at lave samtlige afleveringer. Fik min mor til at lave god aftensmad og var i godt humør. Senere på aften chillede jeg kort med Christian pinky og derefter mødtes jeg med den anden Christian og så film og kogede. Vi kom for sent i seng, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har sovet så tungt. I dag mødte jeg klokken ti og gik glip af dagens ret, selvom der for en gangs skyld var pasta med kødssovs, som jeg har ventet på i flere uger. Derimod havde Banke sandwich fra Baresso med til os. I kemi lavede jeg sudokuer hele timen og blev kløet på ryggen. Fransk blev ikke til noget fordi Nathalie, Maja og jeg skulle forberede vores grundtræningsprogram til i morgen. Det kan ikke andet end går galt. Nu skriver jeg en psykologisk fortolkning af Tornerose om ødipuskomplekset, den falliske fase og kastrationskomplekset. Efter at have læst på det har jeg fundet ud af, at vi piger åbenbart har fjendtlighed til vores mødre fordi vi giver dem skylden for manglen på en penis?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar