torsdag den 14. januar 2010

Musikcafé - Find Holger tema

Så er det i aften at vi skal til musikcafé. Det er efterhånden også lang tid siden at vi var det sidst. Fik heldigvis en billet i går, da det jo ikke lykkedes for mig onsdag. Selvom det "bare" er musikcafé må jeg indrømme at jeg havde nerver på. Mit hjerte bankede og jeg havde sommerfugle i maven, for chancen for at få en billet er blevet meget minde i forhold til sidste år. Men fik den. Klokken halv seks-seks kommer Lærke, Sophine, Hannah, Julie og Michelle herhjem og så spiser vi pizza, varmer op og gør os klar. Har heldigivs den stribede trøje, og bruger min 3D briller fra Avatar.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Det lyder helt vildt godt :)
    Glæder mig til at høre mere om det!
    Hvis du har lyst, så kig forbi min
    blog. Måske er den noget for dig!
    God torsdag :) Den lyder hyggelig!

    Momo.

    SvarSlet