søndag den 10. januar 2010

Søndag på Louisiana

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea
Lidt billeder fra Louisiana. Har haft en udemærket dag, og synes Jacob Holdts udstilling var ret
spændene. Brugte i hvert fald ret lang tid på at komme det hele igennem. Udover det var han selv
derude så det var egentlig ret sjovt at se ham. Klokken er 18:29 lige nu, men har det som om jeg
det er ved at være sengetid. Må nok hellere få skrevet min dansk stil eller få lavet noget andet fornuftigt.

4 kommentarer:

  1. Hej Thea.
    Jeg så lige, at du var blevet fast læser på Spejlvendt, så kiggede lige lidt af din blog igennem - det er virkelig nogle dejligt stemningsbilleder, du tager! Jeg blev helt i godt humør, og nu glæder jeg mig vildt meget til sommer og savner 1.g.

    Hav en dejlig dag og tak for god blog,
    Anne-Sofie _ spejlvendt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, det er jeg glad for at høre!
    Men det er nu 2g. :)

    SvarSlet
  3. Så bare billeder fra en introtur, så gik ud fra, at det var 1.g :) Det må du undskylde.

    SvarSlet
  4. Det er skam helt i orden :)

    SvarSlet