onsdag den 10. februar 2010

Den sjoveste mail nogensinde! Skrevet af en meget sur Nathalie til vores matematiklære Birkeland i frustration over at hun ikke kan finde ud af at lave sin SRO opgave rigtigt:
Hej Birke.Det er meget muligt du tror der kommer en graf frem ved hjælp af den der dumme vejledning..det gør der altså ikke.. Og det kan godt være i har sat 5 timer af til at vi skal lave den her opgave og at i tror den blive på 3-5 sider,men der må jeg skuffe jer. Jeg har nok brugt 20 timer (fordi jeg ikke aner hvad logistisk regr. er og jeg ikke aner hvordan kan laver det på den lommeregner) og min opgave er søde 16 sider. Bare rolig, jeg er ikke i dårligt humør, synes bare det lidt irriterende.Og håber stadig du får en god ferie, selvom din vejledning (vildledning) ikke virker.mvh Nathalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar