mandag den 26. april 2010

Har fundet ud af at:
  1. Makrelsalat + boblevand er genial natmad
  2. Hvidt brød skal have 1½ min. i risteren
  3. Rugbrød skal have 5-6 min i risteren
  4. Jeg skal møde klokken ti i morgen

Burde tage mig sammen og:

  1. Stoppe med at se paradise hotel
  2. Stoppe med at se Paris Hilton my new BFF for 117 gang
  3. Stoppe med at lave suduko om morgnen, i skolen og om aften
  4. Få et liv

Ville stadig gerne:

  1. Kunne lide advokado
  2. Flyve
  3. Kunne forstå hvorfor lektier er SÅ vigtige for Michelle
  4. have været på McD 1 maj sidste år
  5. Danse til Vengaboys

Kommer aldrig til at forstå:

  1. De der stemte på Sisse Marie
  2. Dem der kalder deres børn Mads
  3. Nisseidræt
  4. Hvordan Sally kan komme 1½ time for sent altid

Yndlings citater lige pt:

  1. "Typisk fransk vand. Det er så fucking arrogant"
  2. "Jeg hader når børn griner"
  3. "koldt fuck det lol shit"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar