søndag den 9. maj 2010

Fly or die

I denne weekend har jeg:
Fejret Morsing med god mad og søde mennesker - spist virkelig mange chips - drukket alt for meget cider - danset limbo - spillet på tamborin kl. 4 om natten - vækket alle - blevet skældt ud - ærget mig over at jeg ikke medbragte min fløjte - kastet op en hel morgen - set 20 min af into the wild - kastet op igen - været på bakken i bare ben og hæle i 7 grader - drukket meget cola - været i biografen - mødt birke - stået tideligt op - givet min kat medecin 4 gange dagligt - chillet på taget - spist den dyreste bøf i mit liv so far - fundet ud af at angstskrig er et grimt ord - fundet ud af at angstskrig er svært at udtale - snakket med min far om at angstskrig har 7 konsonanter ved siden af hinanden, fået glæden ved at blogge tilbage. bom
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Gisli

Ingen kommentarer:

Send en kommentar