fredag den 12. november 2010

blev nok lidt fuld i går. Følte mig i hvert fald stadig beruset til første modul i skolen. Var i utroligt godt humør og ikke så deltagende i historiemodulet. Var faktisk kun med til plenum i 10 min og brugte ellers tiden på at lalle rundt alene, drikke vand og slå vejrmøller med Marie, som var mindst lige så påvirket. Var dum at høre på i kemi og fik målt mit hoved til når vi skal have studenterhuer.
I aften er der madklub i Hareskoven med pigerne, film og nattøj og i morgen skal jeg have skrabet nogle penge sammen så jeg kan se på vinterjakke, årsbalskjole og spise god frokost i byen med maya.
Vi endte selvfølgelig med at tage en taxa hjem, jeg brugte mine sidste penge på en fadøl jeg ikke selv drak, komplimenterede en pige alt for meget for hendes dreadlocks som jeg ikke engang syntes var pæne, og lavede min hidtil tarveligste og bithy afvisning på en eller anden.
Er virkelig træt nu.
Bedste falshback fra i går: Marie der havde gemt to calzoner nede i hendes bukser inde på Rust, så vi kunne spise det som natmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar