fredag den 31. december 2010

2010 fortalt med billeder

Image and video hosting by TinyPic
Sprang ind i det nye år hos Michelle sammen med 20-25 dejlige piger og drenge. Spiste et vanvittigt lækkert måltid Esben havde lavet, og dansede til langt ud på natten.
Image and video hosting by TinyPic
Og Anna vågnede op med dette blå mærke dagen efter.
Januar:
Image and video hosting by TinyPic
I Januar kom året første og meget vellykkede musikcafé med Find Holger tema. Måneden fortsatte med 18 års fødselsdage stort set hver weekend.
Image and video hosting by TinyPic
Vi holdte madklubber med drinks og lækker mad.
Image and video hosting by TinyPic
Og var bagstive og useriøse til uddannelsesvejledning i Ørestaden.
Image and video hosting by TinyPic
Og jeg så en udstilling på Lousiana jeg var ret vild med.
Februar:
Image and video hosting by TinyPic
var til Karneval på VG.
Image and video hosting by TinyPic
og til et hav af 18 års.
Image and video hosting by TinyPic
Var i den nye opera med 2k. Nathalie og jeg havde desværre ikke opfattet at det var en premiere og man skulle være fin i tøjet, så vi mødte op i joggingtøj, store støvler og stank af McDonalds mens alle var i hæle og fine kjoler.
Image and video hosting by TinyPic
Begyndte at shoppe med Maya med y hvilket var en stor fejl. Vi har nok begge dårlig indflydelse på hinandens forbrug og hun er nok den eneste udover mig selv der gerne betaler 1500-2000 kroner for en lille top og derefter bruger 300-500 kroner på en lidt frokost.
Image and video hosting by TinyPic
Var i sommerhus og slappe af.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
og havde den bedste skiferie nogensinde i Val T. Boede 6 piger på et 5 mands værelse, men alligevel sov vi hver aften mindst 10-11 stykker hos os. drak utallige jägerbombs, ravede med fløjte og kedeldragt og stod på ski i solen!!!!
Marts:
Image and video hosting by TinyPic
Der var multi musikcafé på VG med afrikaner tema. Kan faktisk ikke huske om det var sjovt. men tror det.
Image and video hosting by TinyPic
Far malede/lavede billeder.
Image and video hosting by TinyPic
Marie og jeg nød at vejret var blevet bedre med frokost, øl og cigaretter i haven inden fredagscafé.
Image and video hosting by TinyPic
Fredagscafé var virkelig sjovt, men havde også fået drukket en del øl sammen med pigerne. Solen skinnede, der var ipod battle, Christian var klædt ud som sort og folk var glade.
April:
Image and video hosting by TinyPic
vi læste tegneserier i fransk.
Image and video hosting by TinyPic
Julie var (og er stadig) lækker.
Image and video hosting by TinyPic
Min søster blev konfirmeret og vi holdt fest i haven med lækker mad.
Image and video hosting by TinyPic
Bakken åbnede og Michelle og jeg begyndte at arbejde igen. heldigvis ikke den varmeste første måned og det var derfor til at holde ud!
Image and video hosting by TinyPic
Der var farmer tema til musikcafé og Michelle var klædt ud som en ko hvilket var VIRKELIG SJOVT!
"Jeg var virkelig populær i går, tilgengæld har mit yver det ikke så godt i dag."
Image and video hosting by TinyPic
Vejret begyndte at blive bedre så vi chillede lidt i virum park.
og rejste på studietur til Firenze!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Firenze var ubeskriveligt. Vi boede på et lorte hotel, men havde store værelser og det lå egentlig også ret godt. Vi var i byen hver aften og jeg blev flere gange væk sammen med Maya. Drak de største drinks og gik amok på space electronic. var i VIP-lounge og dansede på en altan over publikum hvor dj'en spillede. spiste lækker italiensk mad og havde tømmermænd hver dag, kastede op i en kirke og kom til at gå på en virkelig gammelt maleri som de åbenbart havde på gulvet???, dummede mig på space electronic og nød livet!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
og så var der o-show på VG med old school hip hop tema hvor Adam Tensta spillede.
Maj:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Marie fyldte 18 år hvor vi spiste og dansede hele natten.
Image and video hosting by TinyPic
og vi var mange der blev og sov og fik æg, kakao og bagermad til morgenmad. Og jeg kastede op hele dagen
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Og Hannah fyldte 18 og det var dejligt at fejre hende inden hun rejste tilbage til USA.
Image and video hosting by TinyPic
og så haglede det i lyngby.
Juni:
Image and video hosting by TinyPic
Var til Distortion.
Image and video hosting by TinyPic
og tog i sommerhus for at læse til eksamen.
Image and video hosting by TinyPic
Scorede et 10 tal i fransk uden helt at vide hvordan da jeg altid har fået 4 mundtligt. Fik ferie og fejrede det med champagne og øl i parken, og hvis jeg husker ret var det vidst også den første rigtig varme dag i 2010.
Image and video hosting by TinyPic
og så en flot udstilling på lousiana.
Juli:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
tog på Roskilde. Så langt flere koncerter end i 2008 og 2009 men var stadig skuffet over at loungen ikke var der. Spiste virkelig meget pasta fra badeklubben og var glad for at bo i L igen.
Image and video hosting by TinyPic
Hannah fik lavet sin tatovering hun havde snakket om i 3-4 måneder, som et minde om Danmark. Vi sagde farvel og jeg blev virkelig ked af det da jeg sad i bussen på vej hjem og det gik op for mig, at hun rent faktisk rejste hjem til USA.
Image and video hosting by TinyPic
rejste til et hus i Frankrig efter Roskilde, og fik slappet af og badet med min kusine og min søster.
Image and video hosting by TinyPic
og tog derefter til Paris.
Image and video hosting by TinyPic
Og tog i sommerhus.
August:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Så skateboard konkurrence på helligdommen, og tog virkelig mange billeder.
Image and video hosting by TinyPic
startede i 3g.
Image and video hosting by TinyPic
var traditionen tro i virum park første skoledag. Blev virkelig fuld og har et slemt flashback af mig der sidder med en paraply alene i regnen på en ølkasse og synger "why does it always rain on me."
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
og var i dyrehaven.
September:
Image and video hosting by TinyPic
Vejret var stadig godt, så vi var stadig tit i parken.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
og der var pigemiddag og høstfest på VG.
Image and video hosting by TinyPic
jeg holdt min første fødselsdag. Brunch efter høstfesten.
Image and video hosting by TinyPic
og så gik turen til Rom på AT-tur!
Oktober:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Rom slog studieturen! Har aldrig grint så meget på en uge. Elskede at det eneste "faglige" var at mødes hver dag kl 19 på vinbar og at vi ellers bare skulle lave lige hvad vi ville.
Image and video hosting by TinyPic
rejste til London og brugte en dag på mit yndlings museum Tate Modern.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
var til musikcafé med børnefødselsdags tema
Image and video hosting by TinyPic
og var klædt ud som Reja/Rajah fra Aladin da vi på VG havde 1001 nat tema til oktoberfesten. MEGET varmt kostume!!
November:
Image and video hosting by TinyPic
blev meget fuld og dum at høre på til fredagscafé.
Image and video hosting by TinyPic
Som musical blev der opført Peter Pan.
Image and video hosting by TinyPic
Hvor jeg stod i baren med Sophine, Vuk, Julian, Vibeke og TC. Og havde det virkelig hyggeligt.
Og selvom vi ikke kunne komme på virum café hver aften fandt vi heldigvis en løsning så vi kunne drikke øl!
Image and video hosting by TinyPic
sophine og jeg havde det ret sjovt til musical festen. og kom vidst også til at ødelægge en lampe.
Image and video hosting by TinyPic
og så blev det desværre snevejr....
December:
Image and video hosting by TinyPic
Årsbal på VG. skred endnu engang fra Vuk da vi skulle danse. var tarvelig og faldt utallige gange. Men havde det ellers ret sjovt.
husker ikke ret meget.
Image and video hosting by TinyPic
blev nomineret som årets : Fakta (det tager kun fem minutter), sleske type (fedterøv), .dk (gamer).
vandt dog ingen hvilket jeg synes var fint da jeg jo løb afsted med både prisen som årets kommentar og årets linselus i 2g.
Image and video hosting by TinyPic
og havde det nogenlunde sådan her dagen efter.
Image and video hosting by TinyPic
brugte 2 uger på Kaffe, SRP og lange nætter.
Image and video hosting by TinyPic
Og havde en dejlig juleaften på Slotsvej efterfulgt af café emil.
Et meget langt indlæg, hvor jeg efter at have lavet det kan konkludere, at det var et dejligt år og at jeg savner Hannah.

2 kommentarer:

  1. Flotte og inspirerende billeder :)
    - Sofie Louise

    http://so-many-shades-of-white.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak, det var sødt sagt!

    SvarSlet