lørdag den 11. december 2010

Endnu et ligegyldigt indlæg om SRP og andre ligegyldige ting

Image and video hosting by TinyPic
Mille sover, jeg har sorteret papire i mapper
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Noller sover (hele tiden)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tegning på serviet jeg lavede til min mor engang da vi var ude og spise, og en tegning af en løve jeg tegnede da jeg kedede mig på arbejdet.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ok beskidt vindue.
Image and video hosting by TinyPic
Tegning min søster har lavet af et ansigt, og endnu en tegning jeg lavede da jeg kedede mig på arbejdet af en tiger.
Image and video hosting by TinyPic
Frokost, South Park og Mælk.
Image and video hosting by TinyPic
Eva + make up
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
far hjælper med SRP
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea
jeg keder mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar