mandag den 27. december 2010

har ryddet op i mine skuffer i dag. fandt en hel del jeg havde glemt. billeder + forklaring
Image and video hosting by TinyPic
tegning tegnet engang i 8-9 klasse.
Image and video hosting by TinyPic
Sodoku bog hvor Anna og jeg har spillet sænkeslagskibe og en tegning til min mormor
Image and video hosting by TinyPic
random tegning fra engang i 8-9 klasse. måske 1g.
Image and video hosting by TinyPic
En eller anden dims hvor man kan optage sig selv snakke (glæder mig meget til at sætte batterier i og høre hvad der er på, da jeg sidst brugte den da jeg var 8 år), min første ipod mini og en lighter.
Image and video hosting by TinyPic
Skolefoto af min søster i 8 klasse hvor jeg har spildt noget på, og fedtefarver fra Brede Børnehave.
Image and video hosting by TinyPic
Nitter fra den gang jeg var "anderledes", en zoro maske og to flotte cigaretpakker..
Image and video hosting by TinyPic
Et billede af mig 4-5 år gammel og et blad fra London
Image and video hosting by TinyPic
Notesbog fra papirbutik i Venedig (kun med grimme kruseduller) og en skriftelig advarsel fra Val Thorens sidste år.
Image and video hosting by TinyPic
Pasbilleder af Elena og mig i 8 klasse og et billede af min søster da hun var 2.
Image and video hosting by TinyPic
Mons og Alfons dengang Mille havde fået killinger.
Image and video hosting by TinyPic
Et polarid af min søster i et eller andet studie og en tegning Hanna lavede da vi var i Paris af mig.
Image and video hosting by TinyPic
En lille hilsen fra Hanna og en tegning jeg har lavet engang
Image and video hosting by TinyPic
tegning og et billede af Timmy jeg engang fandt på gaden og tog med hjem.
Image and video hosting by TinyPic
flere tegninger i samme stil
Image and video hosting by TinyPic
Cigaretrør fra en underlig butik og endnu en tegning
Image and video hosting by TinyPic
Vulgært men sjovt kortspil jeg købte i Grækenland sidste efterår.
Image and video hosting by TinyPic
Gamle noter jeg af en eller anden grund har gemt?
Image and video hosting by TinyPic
Billede af Julian fra da vi gik til præst i 8 klasse og en hilsen fra Hanna igen.
Image and video hosting by TinyPic
postkort jeg har ledt efter!!!
Image and video hosting by TinyPic
endnu en tegning som jeg vidst også har på plakat et sted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar