torsdag den 30. december 2010

Okay! Ugen her mellem jul og nytår har været dejlig afslappende. Var glad for at tilbringe to dage i Malmø hos min familie, men har også haft det dejligt med café besøg, biograf og arbejde herhjemme. I dag tog vi op i den hytte vi har lejet til nytår og spiste aftensmad og gjorde klar sammen. Selvom nytårsaften først er i morgen startede festen så småt i dag (videoerne). Fik drukket nogle øl, snakket og hygget med alle de søde mennesker. Tog hjem med Linnea og Sophine og glæder mig allerede til at komme derop igen i morgen!!!!!!!
Men inden jeg smutter i seng vil Noller og jeg se et par afsnit Mad Men og i morgen vil jeg (hvis jeg får tid) lave et indlæg i stil med det jeg lavede sidste år:
http://kutyme.blogspot.com/2009/12/2009-fortalt-med-billeder.html
Ellers så godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar