torsdag den 9. december 2010

SRP status (med billeder fra Oman og Dubai)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea, Eva & Steen
Jeg må indrømme at SRP ikke er helt så afslappende som jeg havde håbet på. Havde stærkt regnet med 2 overskuelige uger hvor der også var massere tid til at slappe af, spille sims3, gå på café og feste lidt i ny og næ. I stedet er jeg gået lidt i stå og det føles som en uendelig proces hvor det er helt umuligt at få en rød tråd gennem opgaven. Selvom jeg vågner op hver morgen og tænker: "det går da egentlig meget godt." så ender jeg med at gå i seng om aften rimelig frustreret. Tog mig tilgengæld en hygge aften med Nathalie og Marie i går. Spiste chokolade og så en god film. Meget beroligende at høre, at de var lige så lost som jeg.
Ellers er alt fint. Har i det mindste fået lækker frokost hver dag og fået set en masse afsnit south park.
Desuden fandt jeg mine billeder fra Oman Og Dubai!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar