lørdag den 18. december 2010

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea fra sommerferien
Trænger ualmindeligt meget til ferie og jeg glæder mig derfor til, at få afleveret SRP på mandag. Ser frem til en dejlig julefrokost med pigerne efterfulgt af en bytur. Selvom vi nok ikke får arrangeret morgenmad i 3k bliver det alligevel hyggeligt med juleafslutning på skolen, og så er der jo altid meget sjovere, at være i skole når man er bagstiv og har sovet max 2-3 timer. Glæder mig til julefrokost hos Esben og juleaften på slotsvej efterfulgt af Café Emil når vi engang har fået spist, danset og åbnet gaver.
Men nu vil jeg gøre mig klar så jeg kan komme ind til byen og spise aftensmad samt gå i palads og se en film med Julian, Vuk & Nathalie. hey

Ingen kommentarer:

Send en kommentar