søndag den 30. januar 2011

En masse ligegyldige billeder

Hjemme hos mig inden endnu en aften på Rust. Sjov foran webcam før vi skulle afsted. Resten af billederne skal ALDRIG på nettet.
Image and video hosting by TinyPic
Sød og fuld Sophine til Michelles 18 års fødselsdag.
Image and video hosting by TinyPic
Flot bord
Image and video hosting by TinyPic
Meget træt hankat!
Image and video hosting by TinyPic
Botanisk have.
Image and video hosting by TinyPic
solnedgang og sne
Image and video hosting by TinyPic
istallation
Image and video hosting by TinyPic
Lejligheder ved motervejen
Image and video hosting by TinyPic
Søde Ebber hos Marie.
Image and video hosting by TinyPic
Mor der køber en pakeringsbillet
Image and video hosting by TinyPic
Maya med y der kigger på musikvideoer af Rihanna og overvejer at farve håret rødt.
Image and video hosting by TinyPic
Esben der laver fiskesuppe til os med rødvin, hvidvin og snacks.
Image and video hosting by TinyPic
Lasse D. udenfor i kulden til noget med uddannelse i Bellacenteret.
Image and video hosting by TinyPic
Søde lille Lærke i hendes meget store bil, meget glad efter at have handlet i fakta og før musikcafé.
Image and video hosting by TinyPic
Esben og Barbara der er også er meget glade mens vi ser P3 guld.
Image and video hosting by TinyPic
Marie og jeg der forsøger at holde os vågne da vi venter på burgere efter msuikcafé.
Image and video hosting by TinyPic
Mine nye Marc Jacobs sko som jeg langt om længe har taget mig sammen til at købe.
Image and video hosting by TinyPic
Christian der er gået død.
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer:

Send en kommentar