onsdag den 5. januar 2011

Lærkes billeder fra nytår og dagen derpå

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Lærke
Billeder taget af Lærke fra vores lille tre dages tur til spejderhytten på stavholts gydevej. Mine kommer senere, når jeg har fået taget mig sammen.

3 kommentarer:

  1. Åha, det sidste billede der. Det jo guf for øjnene (hvertfald når man sidder og læser til eksamen!). Jeg får helt lyst til at trodse sneen og gå de tre kilometer hen til McDonalds!

    godt nytår (:

    SvarSlet
  2. Linda: kan desværre ikke tage æren, men er sikker på, at Lærke takker mange gange !

    Michelle: Haha synes jeg lyder som en god idé. Det er det værd.
    held og lykke med eksamen!

    SvarSlet