søndag den 9. januar 2011

Marie har hævdet, at Nathalie og jeg minder om et gammelt ægtepar. Vi diskuterer hele tiden, og vi er nødt til at planlægge alt ned til mindste detalje. Dette var da også tilfældet i torsdags. Vi ville fejre vores ekstra feriedage med yoga i fitness og derefter et solidt frokost måltid hos mig. Om aften ville vi holde en lille og intim opvarmning og så tage i byen og danse. Det gik desværre ikke som planlagt da yoga blev aflyst, min bus ikke kom og vi manglede fløde til vores frokost. Vi kom heller ikke til at holde opvarmning sammen da vi ikke kunne blive enige om hvor vi egentlig ville hen. Alligevel endte vi begge med, at have en vellykket aften. Jeg tog først på Funkes med Marie, Babs, Skytte og Julie hvor vi mødtes med nogle andre. Tog herefter på Rust og blev der til de lukkede. Hyggede mig gevaldigt og fik sovet 3-4 timer. Vågnede op næste morgen og var i usandsynligt godt humør og lidt dum at høre på. Lavede en milliard webcam film og var stadig fuld og irriterende. Fik det derefter rigtig dårligt. Brækkede mig hele morgnen og sov til klokken 16. interviewet/quizzen/hvad det end er:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar