onsdag den 9. februar 2011

Fandt en bog vi har skrevet lidt i sidste år da vi var i Val T. Den indeholder nogle få statusopdateringer, tegning og små citater. Har skrevet hvad der står på siderne:
"Det har tager en krig at få ned, selvom den øl smager godt!!"
"Hvad mon dette er?.... Svaret er Julies neger patter"
"Scorelisten (streget ud). Går ikke. Sallys løg er kommet tilbage på banen"'
"Klokken er 19:04 på 603 Machu. Marie tegner og Sally henter olie på 602 Machu. Maya og Linnea kigger på billeder, mens Michelle bader. Anna er her ikke? Sally er tilbage og spørg efter skeer. Jeg har fire bygkorn og vi skal feste i aften. av av. Vi skal have en risret fra Sallys børnekogebog og Sally panikker fuldstændig og Morsing griner af hende. Maya synger med på Amy Winehouse. Morsing og Sally diskutere hvordan man laver ris, og nu er de blevet enige om at lave dobbelt op! Maya i sengen lige nu med tæppe. Marie har vasket glassene = TOP NICE!"
"Hej bog... Det er første gang jeg skriver, men nu skal vi ha' pandekager så jeg gider ikke mere. Mums fillibaba"
"Shelle giver en jägerbomb til thea" - "men det gjorde hun ikke"
Nu er vi kommet til Val Thorens. Vi har været på Machu 603 i et par timer, her lugter, vi udvælger plakater og drikker kaffe.
Snak om hvilket dyr man ligner:
Sally: "Hvad ligner jeg?"
Maya: "Du ligner faktisk ret meget et menneske."
Marie (vidst nok til Johannes der lige var vågnet): "Du ligner en ballon af hud når du vågner."
"Jeg var ædru, og det var midt om morgnen, så jeg var lidt rundt på gulvet."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar