onsdag den 9. februar 2011

Så er busserne endelige blevet rettet så Babs, Brøsen og jeg er kommet i den rigtige. En mindre teknisk fejl har virkelig haft indflydelse på mit humør de sidste 24 timer, da jeg fik at vide at jeg var kommet i den sene bus i stedet for den tidlige med alle de andre. Men det er i hvert fald rettet nu og så rejser vi på fredag.
Tror næsten jeg glæder mig mere end de to andre år jeg har været afsted. Glæder mig til at være så latterligt træt men alligevel stå på ski og gå i byen hver eneste dag. Glæder mig til den laaaaange bustur og til at bo meget tæt med 6 dejlige piger. Glæder mig til at komme ned til et sted hvor der ingen hæmninger er og hvor man lever i en helt anden verden.
Jeg er sikker på at i år bliver 1000 gange federe end de seneste to år.
har desværre ikke så mange billeder og videoer fra sidste, men har da lidt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar