tirsdag den 8. februar 2011

tidsfordriv

Image and video hosting by TinyPic
Er i skole. Har historie. Det er virkelig kedeligt. Har været til studievejledning i kantine 2. Det var meget kedeligere. Jeg ville hellere have haft mediefag med de andre. Vi er 14 ud af 30 elever i skole lige nu. Godt gået 3k. På den anden side er klokken kun 10:29 så der kan godt komme nogle flere i løbet af dagen. Manford er sød. Sally læser i et Chili blad. Joakim spiller Mujaffa. Nu er klokken 10:30. Solen skinner udenfor men det blæser meget. Julian råber satans og kigger også i chili. Sally går ud af døren. Frederik spiser et eller andet. Duus siger mærkelige lyde. Der er virkelig meget gammelt skrald og mad herinde. Den sidste halve time har det kun været Joakim og Frederik der har deltaget i undervisningen. Klokken er nu 10:34. Mia har hånden oppe. Manford skriver Lidice midt på tavlen. Julian og jeg gaber på samme tid. Nu siger Anna noget men det var forkert. Nu går Emil. Sally er stadig ikke kommet tilbage. Nu er vi 12 mennesker. Frederik strækker sig og retter på huen. Sally er tilbage. Frederik og Joakim diskuterer. Jeg siger til Sally at hun skal sige til hvis mine sko lugter. Mia har taget fingeren ned. Klokken er 10.37. Louise nærstudere sin klipsemaskine. Vi har nu besvaret spørgsmål 1. Klokken er 10.38 og vi besvarer spørgsmål 2. Duus kigger rundt i klassen. Emil er tilbage. Julian rynker på panden mens Sally svarer. Frederik har lige tabt alt sit slik på gulvet. Rolighed griner. Nicolas råber at man ikke må skyde i en kirke. Sally siger at i krig og kærlighed gælder alle kneb. Rolighed og Frederik øver sig med deres trommestikker i luften. Klokken er 10.42. Sally læser "Chili tester smoothies". Jeg siger at der døde 25-30 millioner i alt i 1. verdenskrig. Der er ikke sket noget på facebook de sidste 15 minutter. Duus spørger om vi ikke kan få videre. Louise sms'er. Duus smiler til mig og spiller videre på computeren. Klokken er 10.45. Duus har hånden op. Han mumler lidt. Klokken er 10.48. I næste modul skal jeg have samfundsfag. Der kommer vi kun til at være 4-5 mennesker fordi resten er syge. Manford tegner Tyskland på tavlen. Klokken er 10.50. Jeg spiser en tør bolle. Jeg spørger Line om man kan købe hyldeblomst i kantinen. Hun ved det ikke. Manford sitller et spørgsmål. Ingen svarer. 10.52. Anna siger noget og Julian griner lidt af hende. Rolighed kigger på plakaterne i lokalet. Manford beder os om at søge efter noget på nettet. Jeg finder det hurtigt og kan ikke udtale alle ord. PAUSE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar