søndag den 6. marts 2011

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
klokken er 11:57. Jeg er vred på min mor og min lillesøster fordi de har taget to af mine jakker. Det er ret dobbeltmoralsk fordi jeg altid tager deres ting, men jeg er også generelt meget dobbeltmoralsk. Det er to meget dyre jakker! Det kan godt være, at jeg har 9 eller 10 jakker og kan tage en anden på i stedet, men det er de to jeg bruger mest! Om 5-6 minutter er jeg nok i godt humør igen. Om en time skal jeg ud til min fætter og have hjælp til min matematik. Bagefter skal jeg på arbejde med Frederikke. Jeg håber ikke der kommer for mange gæster i aften. Jeg vil gerne have tideligt fri så jeg måske kan nå en øl på klaptræet inden lukketid og nå hjem og få lavet kemi. Jeg glæder mig til at komme op i hytten til påske og stå på langrend. Vil lige støvsuge. 12.09. Er glad igen.

2 kommentarer:

  1. haha very cool!

    et-ceterra.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak tak tak. Det er vi glade for at høre. & ilm! - Er helt tosset med dine kruseduller!!

    SvarSlet