lørdag den 30. april 2011

O-show 2011

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea
Nogle billeder fra O-showet i går. Jeg havde ikke nogle forventninger til hverken showet eller festen og havde heller ikke rigtig glædet mig. Jeg havde hverken styr på mit kostume eller min ankomst og jeg orkede det egentlig ikke. Det endte nu med, at blive en meget vellykket fest alligevel. Folk var i godt humør og det var virkelig sjovt da dj aligator spillede. Jeg var godt kørende og hyggede mig meget af tiden alene og har virkelig fået filmet nogle gode film. Nu er Marie endelig vågnet så jeg smutter!

2 kommentarer: