torsdag den 7. april 2011

Image and video hosting by TinyPic
Ph: Thea
I dag har jeg:
  • Fået en hudafskrapning over øjenlåget der svier fordi jeg fik en bold i hovedet.
  • Sovet fra 13:30-18
  • Spillet fodbold 5 piger og Jette P. mens vi hørte de samme to Rihanna sange på repeat i en time. Virkelig god idrætstime.
Er 18 år og burde indse at:
  • Jeg ikke får hurtigere fat på folk fordi jeg ringer 20 gange i træk
  • Det er fucking irriterende for alle andre i huset når jeg af princip ikke gider tage hjemtelefonen (også selvom den er lige ved siden af mig)
  • Det er på tide at lære at stave.
Favorit citat lige nu:
  • "Så lidt club, så meget hate" - Julie O.
  • Favorit sms: "Thea nu kommer du i skole. Du er lige blevet hævet i kemi og nu laver du ikke en skid. Du har tre moduler i dag. Det kan man ikke bare blive væk fra, specielt ikke når du har så meget fravær!!!!!!! Hilsen Maya. Fortsættelse følger... Thea, jeg ved at du skriver AT, så jeg synes det er ok, men du er en lille pjækkerøv. Hilsen Billemor."
Synes stadig at:
  • det er latterligt irriterende når folk siger "så deeet"
  • at det er virkelig smart når Nathalie og jeg holder pauser selvom ingen forstår det.
  • Noller er den sødeste i hele verden.
Tak for:
  • How I meet your mother
  • Heinz tomatsuppe på dåse
  • Netbank
  • Luxus second hand
  • Kaffe
Blive nødt til at:
  • Slette samtlige kontakter i min telefonbog
  • Lære at leve med drenge der bruger deres Streetmachine poser til idrætstøj og andet.

1 kommentar:

  1. ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... så deeet

    SvarSlet