tirsdag den 17. maj 2011

13:06

Image and video hosting by TinyPic
ph: Anna
Jeg har ligget i samme stilling i min sofa i snart to timer og læst om alverdens danske forfattere og litterære perioder. Jeg kan ikke mærke mit haleben længere. Det er stoppet med at regne. Jeg vil gerne se tv, men der er virkelig INTET spændene. typisk. Jeg ser højst tv 1 gang om måneden og når jeg så endelig vil se noget er der intet... Mille spinder. Jeg tror jeg vil lave mig en mad. 13:11, trækker det forrige i mig, der er Tintin!!

2 kommentarer:

  1. Held og lykke med eksaminerne! Kom helt til at tænke på dengang (fuck jeg lyder gammel :S) jeg selv skulle terpe mig igennem Litteraturens Veje på tre dage, da jeg skulle op til dansk eksamen. Føj.

    Ps. kemi er da herre fedt!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, jeg håber, at det kommer til at gå godt. Jeg må dog indrømme, at jeg er meget nervøs for matematik.

    ps. Kemi har ikke rigtig været min stærke side. haha

    SvarSlet