onsdag den 25. maj 2011

Har fået redigeret nogle timer med Gisli i dag. Vi er næsten færdige og det føles godt!!! Om 10 minutter skal jeg med bussen og på arbejde. Har ikke lige overskud til at være en venlig tjener i dag. Men Esben og Marie har sagt at de kommer og spiser i aften så det bliver jo meget hyggeligt. Her er der lige en tegning med på vejen der ligner uglen og fuglen jeg har tegnet før. hæhæ. bussen kommer om 8 min så må nok hellere komme ud af døren. hej hej!
Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

  1. Dine billeder er så flotte! Virkelig, virkelig meget endda. Jeg har lige snuset rundt på bloggen lidt og set nogle af dine fine tegninger - du har virkelig et fedt talent! Jeg elsker de små detaljer indeni i de ting du tegner (som i fx katten her!) og generelt dit kunstneriske sind :) Sådan!
    ___
    Life of Lize
    Lad os danse lidt endnu

    SvarSlet