mandag den 30. maj 2011

Image and video hosting by TinyPic
ph: Barbara
I dag var jeg oppe i AT, hvor jeg havde skrevet synopsis om overvågning i Danmark og analyseret filmen "De andres liv". Jeg begyndte at blive lidt små nervøs i går hvilket er en ret stor fordel for mig. Jeg har ret store problemer med min koncentration og tålmodighed, men når jeg kan mærke, at jeg er nervøs og at det virkelig gælder formår jeg som regel at tage mig sammen. Dette var heldigvis tilfældet så jeg havde en god mavefornemmelse da jeg gik i seng i går. Jeg øvede et par gange for min søster i morges og tog derefter over på skolen. Al min nervøsitet forsvandt lige så snart jeg trådte ind i lokalet og det hele gik som det skulle. Jeg havde nogle få gange under samtalen hvor jeg var ret usikker men lod som om jeg vidste hvad jeg talte om. Det virkede åbenbart og jeg gik hjem med et 12 tal. Fik dog lige en kommentar med fra min samfundsfagslære "Thea, du er dygtig når du bare tager dig sammen, men du er simpelthen nødt til at vide hvad partierne mener når du har samfundsfag på A niveau." Han har sgu nok ret. Bagefter mødtes jeg med Gisli og færdiggjorde vores mediefagsfilm og jeg er ret tilfreds med resultatet. Uploader den snart! Tog derefter i parken og nød solen, drak en cola og så drengene spille fodbold. Nu vil jeg se et par afsnit simpsons og tage en middagslur for jeg er virkeig udmattet.

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak! Jeg er virkelig glad.
    er slet ikke så dum som jeg ser ud ;)

    SvarSlet