lørdag den 4. juni 2011

13:38

Okay, er efterhånden kommet op stå, har været i bad, fået tøj på og får hele tiden nye flashbacks fra i går.
Mødtes med Linnea, Sophine, Lærke, Jonas og Lasse på virum st. og tog til hovedbanen. Vi skiltes fra drengene og satte os på græsset ved Sønder Boulevard. Her sad vi lidt og ret tilfældigt kom Mathis, Vuk og Simon forbi. Senere kom Morsing og så tog vi op til Enghave plads. Vi dansede en del og var også forbi og se lidt skateboard. Jeg stødte ind i en masse jeg ikke har set i lang tid og Vuk var HELT væk efter at have drukket næsten en hel jägermeister på lidt under en time. Nå. Men ved 22-23 tiden blev jeg træt af at vente hele tiden så besluttede mig for at gå rundt alene. Jeg tog til kødbyen og dansede lidt rundt. Mødte Hjörtur og vi forsøgte at komme op på taget, men blev stoppet af en vagt. I stedet for fandt vi en eller anden fest hvor vi drak en øl og hyggede. Hjörtur tog hjem og jeg festede lidt videre alene. Snakkede med en masse forskellige og var i virkelig godt humør. Jeg har aldrig prøvet at være i byen alene, men jeg var overrasket over hvor sjovt det var. Jeg snakkede med folk jeg ellers aldrig ville have snakket med og dansede som jeg aldrig har danset før. Fik tilgengæld nok ved 3 tiden og tog hjem. Væltede ind af døren og faldt i søvn med det samme. Nu forsøger jeg at kæmpe mig igennem oldtidskundskabs pensummet og skal på arbejde om 3 timer. fuck

4 kommentarer:

  1. Lyder rigtig hyggeligt og skønt med Jäger. Blev du solskoldet? Og fedt med videoen :)

    SvarSlet
  2. Blev heldigvis ikke solskoldet nej. Men vi kom også først kl. 17 så solen var jo ikke så skarp mere :D gjorde du
    haha og tak.

    SvarSlet
  3. ja, en smule. avs avs.
    Forresten, din Roskilde video 2010 er vildt nice. Glæder mig helt vildt til om 3 uger!

    SvarSlet
  4. haha, det lyder ikke så godt.
    Tusinde tak, så den lige selv. havde glemt den lidt. Men ja nu glæder jeg mig endnu mere!!

    SvarSlet