fredag den 10. juni 2011

30 billeder fra 3 dage af læseferien

1
Mor der ser sød ud.
2
Symposion og frokost udenfor.
3
Dejligt at vågne op til ham her hver morgen!
4
5
6
Trappen i stuen er meget slidt.
7
En gammel tegning jeg har lavet i 6-7 klasse der hænger i min mors skab.
8
Udstoppede sommerfugle, neglelak og en æske med papirer.
9
En skabelon af et R og lidt andet ligegyldigt.
11
Min søster Anna der gør sig klar til dansk eksamen.
12
Daglig Sudokuer og notater til Annas fremlæggelse.
14
Linnea og aften kaffe på café jorden rundt.
15
Loftet på VG efter skriftelig eksamen.
16Marie og jeg der læser op sammen.
17
Parfume og smykker
18
Maya med Y der tager en slapper.
19
Vasker tøj.
20
Anna på vej ud af døren.
21
En blomsterprins!!! ha
22
Anna og sushi i solen
23
Forsøgte at sætte mig ned i parken og læse i håb om at jeg bedre kunne koncentrere mig.
24
Linnea der kører
25
STOR frokost hos Marie
26
Blomster og sol
27
Rod, en tegning og itunes
28
Julian lige før musik eksamen
29
Nathalie der chiller
30
Marie og jeg der tager pizza pause
31
Annas værelse.
Ph: Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar