søndag den 12. juni 2011

3:32

1
2
3
Klokken er 3:32. Jeg kom hjem for ca. 15 minutter siden. fuck. Det var slet ikke meningen, at jeg skulle have været der så længe, men det var så hyggeligt. Jeg havde virkelig brug for at se nogle mennesker, drikke nogle øl og hygge mig. Og så kom Moa jo. Og hende har jeg ikke set i meget lang tid, så jeg blev virkelig glad. Det var godt nok lidt mærkeligt i starten. Det er sjældent, at jeg kommer til en fest helt ædru når alle andre er godt kørende. Folk siger virkelig meget lort som man jo normalt ikke husker når man selv er fuld. "Thea jeg kender dig jo bedst af alle.", "Thea, jeg må indrømme at jeg stalker dig ret meget." osv osv. Men det var rigtig hyggeligt og Christian var skøn som altid. Fik nok også drukket lidt mere end fire øl....Nu vil jeg se et afsnit simpsons og derefter gå i seng. Jeg krydser fingre for, at jeg ikke har tømmermænd i morgen!!!

2 kommentarer:

  1. Lovely blog. Den er lige mig!! x

    SvarSlet
  2. Dejligt! det er jeg glad for at høre :D

    SvarSlet