tirsdag den 14. juni 2011

Det gik jo som forventet.. Ret dårligt. Jeg trak desværre binomialfordeling som jeg ikke ved noget om. Jeg har aldrig prøvet, at være så blank til en eksamen. Jeg var overhovedet ikke nervøs da jeg var oppe, men derimod flad af grin. Det er virkelig en mærkelig situation når man skal snakke 15 minutter om noget man ikke ved noget om. Men både min lære og censor var heldigvis søde nok og prøvede, at hjælpe mig. Det var nok den længste halve time i mit liv. Det er måske en dårlig indstilling at have, men jeg er VIRKELIG glad for at jeg fik 02 og bestod. Det er selvfølgelig lidt ærgeligt idet, at jeg nok godt kunne have fået 4 eller 7 i nogle andre emner. Men hvad fanden. Når jeg tænker på, at det var bionomalfordeling er jeg SÅ glad. Nu tror jeg, at jeg vil rydde op, spille lidt sims, løbe en tur og måske købe en t-shirt på nettet.

4 kommentarer:

  1. Mht. karakteren, så forstår jeg godt, at du er glad for din karakter! Især når du siger, at du ikke anede en døjt omkring det du træk. Flot, at du bestod!

    Held og lykke, hvis du skal til flere eksaminer :-)

    SvarSlet
  2. Præcis. Er mærkeligt glad for det 2 tal :)

    men tusinde tak. regner med at det vil gå lidt bedre til dansk og historie :) det håber je gi hvert fald

    SvarSlet
  3. Man kan sige, at det er bedre end at dumpe, så tillykke med dit 02 :) - trist at du ikke kom op i noget du kunne.

    SvarSlet
  4. Ja det er selvfølgelig lidt ærgeligt at jeg trak nitten.
    men når man tænker på at det var det jeg trak så er 02 sååååå nice

    SvarSlet