torsdag den 2. juni 2011

Distortion 1 Juni - Indre by

Image and video hosting by TinyPic
Linnea ser dejlig ud
dist2
Marie og mig
Image and video hosting by TinyPic
Massere mennesker
Image and video hosting by TinyPic
Spasser
Image and video hosting by TinyPic
Spassere
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Damgaard og Sophine
Image and video hosting by TinyPic
Damgaard skulle også op på statuen og danse
Image and video hosting by TinyPic
Morten
Image and video hosting by TinyPic
Marie og zombie
Image and video hosting by TinyPic
Barbara
Image and video hosting by TinyPic
Linnea og Mølle.Før eller efter han spillede, det ved jeg ikke.
Image and video hosting by TinyPic
Mig og Julie
dist14
Søde piger!
Image and video hosting by TinyPic
Sophine og jeg der danser tror jeg
Image and video hosting by TinyPic
Barbara og Sophine der danser
Image and video hosting by TinyPic
Sjipper!
Image and video hosting by TinyPic
Sophine er sød
Image and video hosting by TinyPic
En eller anden gut der tisser op af jägerbussen
Image and video hosting by TinyPic
så mødte vi niklas og oliver
Image and video hosting by TinyPic
Julie og Marie
Ph: Barbara!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar