fredag den 24. juni 2011

Idag:

Vågnede Nathalie, Marie og jeg op med seriøse tømmermænd efter studentermiddagen. Vi spiste og drak kaffe og min søster joinede for hun havde det lige så dårligt. Derefter kørte Nathalie og jeg op på skolen og afleverede bøger og det var et KÆMPE show. Der var ikke styr på en skid og jeg måtte betale 436 kr. fordi jeg manglede tre bøger. Da det var overstået tog jeg hjem og så tog Marie, Maya, Esben og jeg til Frederiksberg og købte en skjorte til Esben og spiste på Meyers deli. Da vi var mætte tog vi til Østerbro hvor Maya fik et par shorts og jeg fik en buksedragt og en trøje der egentlig ville have kostet 2000 til 800 kr. Vi var fuldstændig smadret så vi fik en cola på Esbens fars arbejde og tog derefter en taxa hjem. Da jeg kom hjem nåede jeg lige at sidde ned i 5 min og så kom Michelle og hentede mig og så kørte vi til Gladsaxe og købte et telt og så kørte vi hjem igen. Jeg kom hverken i bad eller fik skiftet tøj, men tog direkte videre til reception hos Maya. Vi drak nogle øl og hygge og så tog vi hjem til Lærke og drak lidt mere. Og sidst men ikke mindst tog vi ned til Højen og brændte vores noter. Nu ligger jeg i min seng og er SÅ smadret. Glæder mig til vognturen i morgen!!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

2 kommentarer:

  1. ejj jeg har slet ikke fået sagt TILLYKKE MED HUEN :D Kan du have nogle alletiders studenterdage!

    SvarSlet
  2. tusinde tak :D
    So far har jeg haft nogle af de bedste dage i mit liv :D

    SvarSlet