onsdag den 22. juni 2011

igår

1
2
3
5
7
6
8
9
Ph: Thea
hold da helt op. Jeg elsker det her. Havde virkelig en god dag i går. Ved fem tiden kom min familie på besøg til reception. Det var virkelig hyggeligt og jeg var virkelig i godt humør. Ved ti tiden tog jeg hjem til Esben og drak et par fadøl og hørte god musik. Marie var godt kørende og spildte et helt glas rødvin over min top. Heldigvis har jeg fået den af genbrugen så det gjorde egentlig ikke noget. Ved halv et tiden tog Michelle og jeg hjem til Frederik hvor der også var havefest. Drak nogle flere øl. Efter nogle timer kørte jeg til Furesøen til Lærke og gik helt død. Var så smadret så der gik ikke lang tid før jeg cyklede hjem igen og gik på hovedet i seng. Vågnede klokken lort i morges ved at Marie kom hjem. Lige nu lader jeg hende sove sin brandert ud, men jeg er meget spændt på at høre hende om hvorfor der er blodsspor overalt på mit kælder gulv, og hvorfor hendes før hvide hue er blevet helt brun.
Har forresten fået et canon 60D i studentergave. Wuhuhwuwhu!! dvs. canon 400D kommer med på roskilde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar