fredag den 17. juni 2011

Okay. Nu er historie afsluttet og jeg fik 12. Hvis jeg skal lavet en samlet konklusion på historiefaget i gymnasiet så er det følgende:
Historie er det fag (med biologi som undtagelse) hvor jeg har lavet MINDST. Stort set hver fredag har vi haft tømmermænd på grund af torsdagsbyture og de andre moduler har vi oftest siddet i kantinen, hørt musik og drukket juice. Dette er ikke en opfordring til ikke at lave noget i historie da jeg må indrømme at jeg flere gange i går var ved at flå mit hår af. Jeg sad oppe til klokken halv to, råbte af min far og græd nok også et par gange. Det havde selvfølgelig været et mere behageligt døgn hvis man rent faktisk kendte til kildekritik og verdenshistorien. MEN. Når det er sagt så kan man alligevel nå meget på 24 timer. Og da censor i dag sagde: "Man kan bare mærke, at du har STYR på historiefaget." var det eneste der gik gennem mit hoved: "Du skulle bare vide hvor lidt jeg har lavet."
Nu vil jeg tage ned og få fornyet mit pas og så håber jeg, at Maya og Nathalie vil mødes til Sushi.
Et par billeder fra en historietime hvor jeg rent faktisk var PÅ!

4 kommentarer:

  1. Tillykke med 12-tallet! Lækkert for dig! :)

    SvarSlet
  2. Tillykke! :D

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med 12 tallet! :-)

    xx

    SvarSlet
  4. tusinde tak alle sammen :D

    SvarSlet