lørdag den 9. juli 2011

15:36

thea1
IMG_1126
ph: thea
Vågnede op i morges og havde det meget bedre. Dog stadig med en voldsom hoste. Men dagen i dag har været god på mange måder. Er flyttet ind hos Maya fordi hun er alene hjemme. Stod op i morges klokken halv otte og tog ned og handlede. klokken ti var vi ude af døren og tog ind til byen hvor jeg fik den bikini jeg har ledt efter hele mit liv. Måtte dog betale 998 kr for den, men hvad fanden. Jeg er meget tilfreds. Vi tog på zirup og fik lidt at drikke og er nu tilbage i Virum. Maya er på arbejde og jeg sidder og chiller på hendes terasse. Om lidt tror jeg at jeg cykler hjem et par timer og får noget koldskål med min søster. Når Maya kommer hjem klokken 22 skal vi lave mad, drikke rødvin og spise is.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar