torsdag den 14. juli 2011

20 billeder fra det lille paradis

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
20
21
Ph: Thea
Nyder livet her i Sestri Levante. En lille italiensk by der ligger lige ved vandet. Normalt synes jeg det er kedeligt, at rejse til det samme sted flere gange vedmindre det drejer sig om storbyer. Men den her lille by er altså en undtagelse. Jeg elsker det her. Jeg elsker hotellet, jeg elsker maden, jeg elsker bylivet, jeg elsker stemningen. Byen er hurtigt set fordi den er så lille, men det betyder ikke at der ikke er noget at lave. Der er utrolig mange små cafeer og butikker og massere af mennesker. Vores hotel ligger lige overfor stranden og har den fineste have. De sidste par dage har vi bare slappet af og nydt livet og spist 5 retters menu hver aften. Måske lige i overkanten, men maden er så latterlig god. I morgen når jeg fylder 19 skal vi ud og sejle til 5-6 forskellige små byer. Det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar