mandag den 25. juli 2011

Det her er SÅ surrealistisk. I morgen lander Hannah i Danmark!! Forstår det stadig ikke helt og for at være ærlig tror jeg først at det går ordentligt op for mig når jeg henter hende i lufthavnen. Vi har ikke set hende i et år og det var så trist da hun rejste hjem til USA.
hannah4
Mig og Hannah på Roskilde sidste år.
hannah3
Hannah og Sophine til Hannahs 18 års fødselsdag
hannah2
Hannah og Lærke nogle af de første måneder Hannah var i Danmark. Dengang hun ikke forstod et ord af hvad vi sagde. haha
hannah1
Hannah i Athen. Fucking sød
Ph: Thea, Julie

2 kommentarer:

  1. aw hvor skønt!

    Jeg har også besøg af min bedste veninde fra Frankrig. Det er dog "kun" 2-3 måneder siden jeg så hende sidst, men derfor er det stadig fantastisk at ha hende tilbage :D

    SvarSlet
  2. Det er så dejligt, men også mærkeligt. Forstår det stadig ikke helt, men det var så skønt at hente hende i lufthavnen. :D

    Det lyder fandme også dejligt!

    SvarSlet