torsdag den 7. juli 2011

Har det nederen. Ligger i sengen med halsbetændelse og sveder. Kan lige så godt lave nogle lister mens jeg keder mig ihjel.
Kan ikke overskue:
  • at fylde 19 om en uges tid
  • at gå i bad
  • den der situation!
  • at se de sidste 7 minutter af den 2 timers lange dokumentar jeg lige har set
  • at have halsbetændelse lige nu!
trænger til:
  • at møde nogle nye mennesker
  • jordbær med mælk og sukker
  • at komme hjem fra rørvig
  • en seriøs halspastil
Er ked af:
  • at jeg ødelagde min solbriller på roskilde
  • at jeg ikke har den samme passion for sims som tidligere
Er glad for:
  • Hvor mange fede ting jeg har fundet i VG's glemmekasse i 1 og 2g.
  • Rihanna
  • min buksedragt
  • Luksus genbrug på Østerbro
synes stadig:
  • at te smager af helvedes til
  • at folk der har en halvanden mands seng har misforstået noget
om lidt:
  • hoster jeg mine lunger op
  • går jeg amok
  • går jeg i bad
j
ph: Lærke

2 kommentarer:

  1. Aaargh.. Halsbetændelse.. Jeg har lige fået nr. 2 inden for sommerferien.. :-/ Det er virkelig noget øv. God bedring!

    SvarSlet
  2. æv det lyder virkelig ikke sjovt.
    jeg har heldigvis meget bedre, men god bedring :)

    SvarSlet