søndag den 3. juli 2011

okay. Er lige vågnet. Har sovet 17-18 timer. Har kun været oppe for at spise aftensmad i går. Jeg blev nødt til, at tage hjem fra Roskilde tidligere. Min krop kunne ikke mere. Havde halsbrand, var snottet og havde så mange kramper i maven, at jeg knapt nok kunne stå op. Normalt er jeg altid bombet de sidste roskilde dage, men jeg har aldrig oplevet det på den måde. Hver eneste gang jeg drak føltes det som om der var et stor hul i mit mave der syrede. Jeg tror det hænger sammen med studentertiden. For det første har man ikke kunne slappe ordentligt af i læseferien og for det andet har den stået på massiv druk siden vi fik huen på. Det kan godt være at jeg ikke fik alle roskilde opvarmningsdage med, men tilgengæld har jeg drukket hjernen ud siden d. 21 (Kun med sankt hans som pause, hvor jeg kun drak 5 genstande). Hvor er det klamt. jeg forstår udemærket, at min krop siger stop. Jeg har det stadig dårligt i dag, men min mor og far er i gang med at lave morgenmad til mig så det er jo dejligt. Vender tilbage senere når jeg er mere klar i hovedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar